جدول حداقل دستمزد و حقوق و مزایای کارگر در سال 1398

دستمزد کارگر و بنا و … را می توانید در لینک زیر مشاهده کنید :

دستمزد کارگر و بنا و …

دستمزد کارگر در شهرستان ها و سایر شهرها را می توانید با مقایسه دستمزد کارگر سرمیدان آن شهر نسبت به کارگر سرمیدان تهران بدست آورید. مثلا در حال حاضر اجرت روزمزد کارگر ۹۰ هزار و کارگر سرمیدان ۱۰۰ هزار تومان در تهران است. اگر کارگر سرمیدان در مثلا همدان برابر ۹۰ هزار تومان باشد آنگاه دستمزد کارگر در همدان حدود ۸۱ هزار تومان خواهد بود.

خدمات ساختمانی پردیس سازه افتخار دارد که با تحقیقات میدانی، آخرین لیست هزینه خدمات ساختمانی را ارائه می کند. از این رو مدعی عاری از نقص نیستیم و از شما همکاران گرامی تقاضا داریم با پیشنهادات و انتقادات سازنده خویش ما را در این راه یاری نمایید.

البته حداقل حقوق و دستمزد کارگران (حداقل دستمزد کارگر) در مهر ماه سال ۹۸ بصورت جدول زیر اعلام شده است که البته که حداقل حقوق بوده و دستمزد کارگر و بنا بیش از این مقادیر است. پردیس سازه با توجه به تحقیقات میدانی به همان صورت گفته شده در بالا با کارگران همکاری می کند و به جدول حداقل حقوق زیر با دید حداقل محال می نگرد. از اینرو کارگران عزیزی که در تهران با ما همکاری می کنند مستحق حقوق حداقل ۱۰۰ هزار تومان خواهند بود.

جدول حداقل دستمزد و حقوق و مزایای کارگر در شهریور 1400

جدول دستمزد کارگران (اعلام شده از سمت دولت)

جذب و استخدام نیرو ساختمانی

اگر کارگر ، مهندس ، محقق ، بنا و یا اوستاکار ساختمانی هستید و جوینده کار مرتبط با حوزه ساختمان می باشید لطفا فرم موجود در لینک زیر را تکمیل نمایید :

جویندگان کار ساختمانی

شما به نیروی کار ساختمانی نیاز دارید (معرفی و ارسال نیرو ساختمانی):

اگر به نیروی کار ساختمانی ( کارگر ، مهندس ، محقق ، بنا و یا اوستاکار ) نیاز دارید فرم موجود در لینک زیر را تکمیل نمایید :

متقاضی نیروی کار ساختمانی

لطفا به این برگه امتیاز دهید!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب کنید

شهری /آپارتمان

روستایی/ویلایی

تماس با ما

خدمات/مشاوره

ارسال درخواست خدمات و مشاوره

انتخاب کنید

انتخاب کنید

آپارتمان شهری

طراحی ویلایی

طراحی داخلی

طراحی نما

طراحی محوطه

سه بعدی

مجوزها

مصالح