صفحه گردان ماشین

صفحه گردان ماشین 

 

گروه مهندسی پریس سازه با یک اقدام عملی برای تغییر جهت راحت در پارکینگ های کوچک صفحه گردان پارکینگ را انجام داده  

شما با قرار گیری بر روی دستگاه صفحه گردان می توانید به راحتی به صورت دستی یا اتوماتیک و با توجه به تنظیمات از قبل انجام شده ۳۶۰ درجه  بچرخید..

شما به راحتی می توانیدهر زمانی که  خواستید بدون دردسر به راحتی صفحه گردان ماشین را در پارکینگ خود نصب کنید.

از دیگر مزایای این صفحه گردان می توانیم به قابلیت کنترل سرعت ناگهانی آن و چرخش یکنواخت بدون هیچ لرزش و صدایی اشاره کرد.

 این صفحه گردان قطری تقریبا اندازه ۴و ۴.۵و۵ متر دارد.

عمق گودال کف ۳۰ سانتی متر

ظرفیت: ۳تن

زاویه چرخش : ۳۶۰ درجه

سرعت چرخش: نیم دور بر دقیقه

سیستم چرخش :الکتروموتور و چرخنده

برق ورودی : ۲۲۰ ولت   خانگی

 سیستم کنترل :ریموت

 صفحه گردان به طورکلی به دو دسته تقسیم می شود نمایشگاهی و پارکینگی  که هر دو به دو قسمت تقسیم می شوند

 پارکینگی به صورت هم سطح  با کف و نمایشگاهی به صورت سکو با ارتفاع از کف می توان اجرا کرد نمونه های پارکینگی به نحوه ای طراحی ساخته می شوند که بهترین استفاده را از فضای پارکینگ شما ببرد و ورود و خروج و پارک به آسانی انجام بگیرد.

 برای ساخت صفحه گردونه از تجهزات متریال یابی استفاده می شود که از استحکام  و زیبایی برخوردار باشد .

 در صفحه گردان های پارکینگی سطح اجزا و اسکلت که در زمین مدفون است و مورد دید نمی باشد.

شاسی  کشی و اجزا بازدید زیر سطح مورد نمایش مخفی بوده و برای زیبایی بیشتر آن می توان از متریال های خاص و جذاب با رنگ های متنوع استفاده کرد تا در نظر مردم جلب توجه بیشتری داشته باشد.

دستورالعمل راه اندازی و بهره برداری از صفحه گردان

 پس از نصب دستگاه  در محل مورد نظر به شرح زیر  عمل کنید.

 ۱.اتصال کابل ارت حمل به یکی از اجزای شاسی ثابت دستگاه

۲.اتصال کابل برق ورودی دستگاه به ترمینال مربوطه در تابلوی برق

۳. فعال کردن دستگاه و درایو  الکرونیکی  با کلید غلطک راه اندازی درب تابلو

۴. بررسی محل نصب و اطمینان از رفع عوارض اضافی در محل چرخش صفحه

۵. به گردش در آوردن صفحه، توسط کلید استارت دوگانه چپ و راست و استارت مجاز است.

پس از تست اولیه دستگاه و اطمینان خاطر از عدم وجود هرگونه صدای تکان و لرزش هنگام چرخش ،مطابق دستورالعمل زیر صفحه را بارگیری نمایید.

۱. برق ورودی دستگاه را توسط دیگر مربوطه قطع کنید.

۲.رمپ های فلزی در محل مشخص شده به روی صفحه مستقر نموده و پیم نگهدارنده را وصل کنید.

۳.پایه های پیچی قابل تنظیم حفاظتی را در محل اتصال رمپ نصب کنید.

۴. پس از اطمینان وتطبیق رمپ با فواصل عرضی چرخ را به آرامی هدایت کنید.

۵. پس از انتقال خودرو به روی صفحه رمپ ها و پایه های پیچی حفاظتی از محل اتصال بهره برداری است.

۶. میانبرهای بین  بازوها با پیچ و مهره ۱۲ بسته شده و پس از تنظیم فواصل و تصحیح زاویه انحرافی پیچ ها سفت شود.

۷.کلیه ی  بازوها ازجمله بازوی ثابت دوبل مثلثی به صورت جداگانه با پیچ تنظیم ارتقاع تراز شوند.

۸.صفحه متحرک مرکزی توسط ۶ عد پیچ و مهره گالوانیزه به روی توپی و محور نصب گردیده به صورت کلیه تسمه های نصب شده به روی صفحه رو به بالا باشد.

۹.چرخش های روکش پلیمری روی محل سوراخ شده بر روی صفحات بازوهای ثابت  گالوانیزه نصب شوند.

۱۰. صفحه دنده هاکه  به ترتیب حروف لاتین نصب شده  اند روی  چرخ های روکش پلیمری قرار داده شوند وکاملا سفت شوند.

۱۱.تیرک و صفحه محل نصب گیربکس به روی بازوهای ثابت دوگانه دوبل شده نصب شود.

۱۲. موتور و گیربکس روی تیرک از محل محور شعاعی حدود ۱و۱.۵ میل با پیچ در محل مربوط محکم نصب شوند .

۱۳.کلاف ناودانی که روی محور نصب شده بود درمقابل حروف هم نام قرار گرفته و با پیچ  و مهره سفت شود.

۱۴.بعد از تمام شدن مراحل بالا تمام پیچ و مهره هارا چک کنید محکم شده باشند.

۱۵.ورقه های لبه دار قوسی با استفاده از پیچسر در صفحه گردونه بسته شود.

سخن پایانی

گروه مهندسین پردیس سازه با همکاران متخصص در این زمینه یک اقدام عملی را انجام داده برا درخواست یا اطلاعات بیشتر لطفا در واتساپ پیام دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shopping Cart
error: کپی غیر فعال است !!