نرده های ساختمان

توضیحی کوتاه درباره نرده ها

نرده امروزه در ساختمان سازی مورد مصارف مختلفی قرار می گیرد. از نرده برای محافظت از پنجره یا درب ورودی حتی بر روی دیوار جهت امنیت خانه استفاده می شود.

نردهانواع مختلفی دارد. می خواهیم در این مطلب شما را با انواع آن ها و موارد مصرفی شان آشنا سازیم.

نرده انواع مختلفی دارد ، تنوع در محصولات نرده حق انتخاب بیش تری به مصرف کننده می دهد. باید بدانید که جنس نرده از فلز می باشد به همین خاطر استحکام کافی برای محافظت را دارد.

در نظر داشته باشید شما می توانید جهت تهیه و نصب نرده به گروه مهندسی پردیس سازه مراجعه نمایید.

انواع نرده برای پنجره

  • نرده پنجره فر فوژه

نرده پنجره با طرح فر فوژه در بخش های مختلف ساختمان قابل استفاده می باشد. از نرده فر فوژه علاوه بر حفاظ پنجره، نیز برای نرده راه پله و نرده حفاظ دیوار استفاده می شود.

مدل های فر فوژه نرده قیمت بسیار مناسبی دارند. به همین خاطر مورد استقبال مهندسان ساختمان قرار گرفته است. همچنین نرده فر فوژه استحکام بالایی دارد و تنوع بسیار در این مدل نرده، به همین خاطر بیش تر در صنعت ساختمان سازی مورد مصرف قرار می گیرد.

  • نرده پنجره ساده

نرده پنجره ساده کار برد بسیاری دارد. قیمت مقرون به صرفه این نوع نرده نیز حائز اهمیت می باشد. این نوع از نرده ها معمولا طرح های ساده ای دارند. در واقه به صورت کلاف های در هم تنیده عمودی یا افقی هستند.

لازم است بدانید که استحکام بالای این نوع نرده ها مانع از خم شدن آن با دست و دسترسی راحت به پنجره می شود.

  • نرده پنجره متحرک ریلی

این نوع نرده به صورتی ساخته می شود که قابلیت باز و بسته شدن مانند نرده های آکاردئونی را دارد. نرده پنجره متحرک ریلی بیش تر برای پنجره های بزرگ مورد مصرف قرار می گیرد. لازم به ذکر است که استفاده از این نوع نرده بیش تر برای درب های آکاردئونی است. و برای جلو گیری از ورود افراد غریبه در ساختمان استفاده می شود .

انواع نرده برای درب ورودی

  • درب آکاردئونی سه گل

یکی از رایج ترین انواع نرده برای حفاظ درب ورودی، درب آکاردئونی سه گل می باشد. این نرده محافظ، با داشتن طراحی ساده، اما در عین حال مستحکم مانع از ورود سارقین به داخل منزل یا محیط کار شما خواهد شد.

  • درب آکاردئونی در طرح سه گل و چهار خم

این از نرده های محافظ، یک عیب بزرگ دارد آن هم این که استحکام  تسمه های عمودی آن کم می باشد.

فاصله بین تسمه های عمودی پنج سانتی متر می باشد که می توان به راحتی به وسیله یک دیلم و کج کردن آن ها، نرده محافظ را از ریل خارج نموده و به داخل منزل دسترسی پیدا کرد. که این امنیت منزل یا محل کار شما را به خظر می اندازد.

  • درب آکاردئونی طرح پیچ

درب آکاردئونی طرح پیچ، از حیث استقامت و استحکام، از جهت وسط حفاظ، ارتقا داده شده است. هم چنین از نظر زیبایی بی نظیر می باشد. درب آکاردئونی طرح پیچ، با تمام ظرافت و زیبایی که دارد نیز از استحکام و مقاومت بسیار زیادی بر خوردار می باشد .

  • درب آکاردئونی طرح ایتالیایی

این نوع از نرده های محافظ درب ورودی، از حیث ایمنی مانند نرده های محافظ چهار گل می باشد. در واقع درب های کشویی از سه ردیف لوزی تولید می شوند اما درب های ایتالیایی به صورت دو گل تولید و ساخته می شوند.

یکی از مزیت های درب های ایتالیایی این می باشد که به علت دو گل بودن آن ها ، خیلی راحت تر از درب های سه گل باز و بسته می شوند .

  • درب آکاردئونی تمام لوزی دو جداره دوبل

این نوع درب آکارئونی به صورت پنج گل یعنی پنج ردیف لوزی تولید و ساخته می شوند . هیچ فضای خالی درون این نوع از درب آکاردئونی وجود ندارد و به طور کلی چار چوب و تسمه های این درب به صورت دوبل می باشد.

  • درب آکاردئونی تمام گل لوزی با پرچ مخفی و سه لایه تسمه عمودی

این نوع از درب های آکاردئونی یکی از ایمن ترین درب های کشویی است. درب آکاردئونی تمام گل لوزی با پرچ مخفی و سه لایه تسمه عمودی به صورت پنج ردیف لوزی، است. یعنی درون این درب هیچ فضای خالی وجود ندارد. تسمه های عمودی نیز با این که سه لایه می باشد اما یک لایه به صورت مخفی به آن پرچ شده است.

در صورتی که می خواهید برای درب ورودی ساختمان خود از نرده و محافظ آکاردئونی استفاده کنید، می توانید با مشاوران گروه مهندسی پردیس سازه در تماس باشید.

نرده های ساختمان

انواع نرده دیوار ساختمان

  1. نرده شاخ گوزنی
  2. نرده بوته ای
  3. حفاظ نیزار
  4. نرده لیلیوم
  5. نرده سر نیزه ای آبشاری
  6. نرده نخل مرداب پالم

نحوه تهیه و نصب نرده

آیا می خواهید از نرده برای حفاظت استفاده نمایید؟ آیا شما هم مشتاق شده اید تا جهت تهیه و نصب نرده اقدام نمایید؟

ما به شما گروه مهندسی پردیس سازه را معرفی می کنیم.

شما می توانید به سایت این گروه رفته و در خواست نرده خود را ثبت نمایید. قطعا مشاوران گروه مهندسی پردیس سازه در اولین فرصت جهت ارائه مشاوره برای انتخاب بهترین نرده با شما تماس خواهند گرفت.

شما نیز می توانید جداول قیمت گذاری مواد و مصالح و متریال این گروه را رویت نمایید. در نظر داشته باشید که گروه مهندسی پردیس سازه همیشه ابتدا به نیاز سپس به بودجه شما الویت می دهد.

پس نگران هزینه های نباشید، شما هر بودجه ای که داشته باشید می توانید ، با مراجعه به گروه مهندسی پردیس سازه، نیاز خود را رفع نمایید.

همچنین در سایت این امکان برای شما فراهم است تا از دیگر پروژه های انجام شده توسط این گروه دیدن نمایید. و در صورت نیاز، در خواست دیگری را به ثبت رسانید.

لطفا به این برگه امتیاز دهید!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب کنید

شهری /آپارتمان

روستایی/ویلایی

تماس با ما

خدمات/مشاوره

ارسال درخواست خدمات و مشاوره

انتخاب کنید

انتخاب کنید

آپارتمان شهری

طراحی ویلایی

طراحی داخلی

طراحی نما

طراحی محوطه

سه بعدی

مجوزها

مصالح