تعویض درب و پنجره

انواع درب و پنجره

یکی از مصالحی که در ساختمان سازی مورد مصرف قرار می گیرد ، درب و پنجره است.

ما در این مقاله انواع درب و پنجره را به شما معرفی می کنیم تا اگر قصد دارید درب و پنجره خود ساختمان خود را تعویض نمایید یا اگر مشغول ساختمان سازی هستید و نیاز دارید در این مورد اطلاعاتی کسب کنید ، راهنمایی های لازم را انتقال دهیم .

همچنین می توانید در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید ، با گروه مهندسی پردیس سازه تماس حاصل نمایید یا در خواست خود را در سایت ثبت کنید تا کارشناسان این گروه ، اطلاعات کافی و وافی را در این زمینه بدهند.

انواع درب و پنجره

پنجره ها

پنجره ها از نظر جنس به دو نوع تقسیم می شوند :

  • دوجدار upvc
  • پنجره آلومینومی

در ادامه مطلب با ما باشید تا با پنچره های دو جداره یا upvc آشنا شوید .

پنجره دو جداره یا upvc

پنجره دو جداره نوعی پنجره می باشد که با توجه به ساختار و نوع تولید و مواد به کار رفته ای که دارد توانسته باعث بهبود عملکرد در برابر و مانع عبور صدا، سرما و گرما هم چنین رطوبت شود ، این پنجره ( upvc )دارای دو لایه شیشه است که داخل آن گاز آرگون تزریق می شود.

وجود این گاز در میان دو لایه پنجره باعث می شود تا یه فضای خالی اما عایق به وجود بیاید ، با استفاده از گاز آرگون درصد عبور سرما و گرما و حتی صدا را کاهش دهد

عوامل تعیین کننده قیمت پنجره دو جداره

  • ابعاد پنجره که بر حسب سانتی متر می باشد.
  • انتخاب نوع پروفیل های upvc  مصرف شده در اطراف پنجره.
  • یراق آلات پنجره.
  • نوع پنجره و نوع باز شو پنجره.
  • نوع فریم مصرفی.

فواید استفاده از درب و پنجره upvc در ساختمان سازی

مقاومت قابل توجهی که در برابر باد ، باران و طوفان های شدید دارند یکی از عللی است که امروزه خیلی از مهندسین در ساختمان سازی خود از آن استفاده می نمایند.

با توجه به گاز آرگونی که دارند ، عایق صوتی و موثر ترین نوع پنجره در کاهش آلودگی صوتی و ایجاد محیط آرام برای کار و زندگی است.

پنجره های upvc بالاترین عایق حرارتی و بیش ترین صرفه جویی در مصرف انرژی را دارند . هم چنین از گرمایش زمین جلوگیری می کنند.

درز بندی دقیق کامل این نوع از پنجره ، مانع از ورود گرد و غبار و هوای گرم و سرد به داخل محیط می شود. لازم به ذکر است آب بندی کامل و عدم نفوذ آب به داخل در هنگام بارندگی های شدید ، این نوع از پنجره را در برابر نفوذ نم و رطوبت به داخل ساختمان از طریق پنجره ، عایق نموده است.

این نوع از پنجره ها تنوع زیادی در نوع باز شو های خود دارد. شما امکان استفاده از آن ها را در فضا های مختلف ساختمان دارید که بسته به نوع باز شوی آن ها ، می توانید مورد مصرف قرار دهید.

تمامی موارد نام برده شده ، فقط تعدادی از محاسن استفاده از پنجره upvc بود ، شما می توانید با مشاوره مشاوران گروه مهندسی پردیس سازه پنجره متناسب با فضای ساختمان خود را انتخاب کنید.

درب

درب یکی متریال مورد مصرف در ساختمان سازی می باشد. هم چنین به عنوان جدا کردن فضا ها ی مختلف از یکدیگر انجام می پذیرد . هم چنین به خصوصی سازی فضا کمک کرده و قسمت های مختلف ساختمان را از هم جدامی کند.

درب ها انواع مختلفی دارند ، ما علاوه بر نام بردن انواع مختلف درب ها ، برای شما قصد داریم درب های upvc را شرح دهیم تا در صورتی که به این نوع درب ها نیاز دارید ، اطلاعات کافی را کسب نمایید.

در صورت کسب اطلاعات بیش تر می توانید با مشاورین گروه پردیس سازه تماس گیرید و از کمک مشاورین این گروه بهره جویید.

انواع درب ها

  • درب های تمام چوب
  • درب های HDF با روکش PVC
  • درب های  HDF 5 میل و 8 میل با روکش چوب طبیعی و روکش مصنوعی (PVC)
  • درب های UPVC

درب های UPVC

اگر شما قصد دارید با توضیحاتی که درباره پنجره UPVC داده شد، از این نوع پنجره در ساختمان خود استفاده کنید ، ما پیشنهاد می دهیم که برای تکمیل شدن زیبایی و کارآمد تر شدن پنجره ها ، از درب های UPVC نیز استفاده نمایید.

استفاده از درب های UPVC امروزه در ساختمان های جدید بسیار رایج شده است. درب های UPVC به دلیل ضد آب بودن درب ها، بالا بودن امنیت آن ها ، عایق بودن شان در برابر گرما و سرما و نفوذ نا پذیری شان در برابر ورود گرد و غبار، امروزه بیشتر مورد مصرف در ساختمان سازی قرار می گیرد.

آیا درب های UPVC ضد آب هستند؟

در جواب این سوال باید بگوییم که بله. درب های UPVC یکی از انواع درب های ضد آب هستند. البته نا گفته نماند که می توان درب های دیگر را هم ضد آب نمود ، اما شناخته شده ترین نوع درب های ضد آب ، درب های UPVC می باشد.

چگونه می توان از درب و پنجره UPVC بهره مند شد؟

ما در این جا می خواهیم به شما گروه مهندسی پردیس سازه را معرفی کنیم. این گروه با بیش از یک دهه تجربه در امر ساختمان سازی در زمینه های مختلف مانند لوله کشی ، درب و پنجره ، کاشی و سرامیک ، جوشکاری ، رابیتس بندی ، طراحی پلان ، پلان معماری فاز یک و فاز دو ، طراحی دکوراسیون ، نقاشی ، کاغذ دیواری ، تاسیسات ، نازک کاری ، خدمات ساختمانی و … شما را می توانند در امر تهیه بهترین درب و پنجره یاری دهند.

کافی است ، به سایت گروه مهندسی پردیس سازه مراجعه نموده و در خواست خود را ثبت نمایید. پس از ثبت در خواست منتظر تماس کارشناسان این گروه بمانید.

لطفا به این برگه امتیاز دهید!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب کنید

شهری /آپارتمان

روستایی/ویلایی

تماس با ما

خدمات/مشاوره

ارسال درخواست خدمات و مشاوره

انتخاب کنید

انتخاب کنید

آپارتمان شهری

طراحی ویلایی

طراحی داخلی

طراحی نما

طراحی محوطه

سه بعدی

مجوزها

مصالح