هزینه ساخت سازه های فلزی بهمن 1401

ساخت سازه‌ های فلزی

پیشرفت روز‌به‌روز علم و فناوری بر روند زندگی و امورات سراسر دنیا تأثیر گذار است . یکی از بخش‌هایی که بسیار تحت تأثیر فناوری و تولیدات جدید قرار گرفته است بخش ساخت و سازِ سازه‌‌های فلزی است .

افزایش کارخانه و شرکت‌های تولیدی و ازدیاد مصرف کنندگان با سلایق گوناگون باعث شده تا نوع مکانیزم‌های بکار گرفته شده ، استفاده از نیروهای کاری متخصص، آموزش دیده و مجرب و در نهایت کیفیت کار در اولویت انتخاب این شرکت‌ها قرار گیرد.

معرفی و شناخت پردیس سازه

پردیس سازه با همراهی کادری مجرب در زمینه طراحی و ساخت پروژه‌های ساختمانی مفتخر است که در این راستا در کنار شما بعنوان انجام دهنده کار یا راهنما و مشاور، همراه‌تان باشد.

پردیس سازه حرفه‌ای‌ترین افراد را برای انجام پروژه‌های فلزی برگزیده است تا شما با خیالی آسوده بتوانید به این کادر مهندسی اعتماد کنید.

کیفیت کار سپس سرعت در انجام پروژه از اولویت‌های است به همین دلیل از به‌روزترین و بهترین تجهیزات و دستگاه‌های استاندارد و اتوماتیک جهتِ اجرای ساز‌های فلزی استفاده می‌کند.

در ضمن نرخِ تمامیِ قیمت‌ها و هزینه‌های پردیس سازه (مانندِ هزینه‌ بِکارگیری نوع فلز و دستمزد اجرای کار )، کاملاً رقابتی با سایر شرکت‌ها است ، این امر خود موجب به‌صرفه شدن قیمتِ نهایی انجامِ کار می‌شود.

ما قادر به ساخت سازه‌ ها و اسکلت‌های فلزی سنگین هستیم

همچنین انواع خدمات برشکاری ، شیت کردن رول ، انبار داری را ارائه می‌دهد و در زمینه تولید و تأمین انواع آهن آلات فعالیت گسترده‌ای دارد.

از دیگر خدمات عمده پردیس سازه در زمینه اسکلت فلزی می‌توان موارد زیر را نام برد :

  • طراحی و ساخت انواع سازه‌های سبک و سنگین فولادی با اتصالات جوشی و پیچ و مهره‌ای
  • ساخت سوله و انواع سازه‌های صنعتی
  • ساخت جرثقیل‌های سالنی و دروازه‌ای
  • ارائه خدمات برشکاری گرم و سرد
  • خدمات انبار داری
  • تأمین آهن آلات که شامل ورق، تیر آهن، میلگرد، پروفیل و انواع لوله است.

هزینه و نرخ اجرای اسکلت فلزی توسط پردیس سازه

همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم پردیس سازه کلیه کارهای فلزی را به صورت رقابتی با بالاترین کیفیت به شما ارائه می‌دهد اما این امکان را نیز به شما می‌دهد که با ارسال نقشه سازه و پروژه خود به طور دقیق از مقدار هزینه سازه فلزی خود، مطلع شوید .

اما به صورت کُلی تقریباً اُجرت هر یک کیلو آهن مصرفی از 3500 تومان تا 4500 تومان متغیر است.

سوالات متداول :

خدمات پردیس سازه در زمینه ی اسکلت فلزی چیست؟

طراحی و ساخت انواع سازه های سبک و سنگین فولادی با اتصالات جوشی و پیچ مهره ای ، ساخت لوله و انواع سازه های صنعتی ، خدمات برش کاری گرم و سرد ، تامین آهن آلات شامل ورق ، تیر آهن ، میلگرد ، پروفیل و …

جمع بندی

پردیس سازه امیدوار است با همراهی و مشارکت شما سهم کوچکی در اشتغالزایی کشور ، کمک به جوانان و پیشرفت صنعتِ ایران داشته باشد.

لطفا به این برگه امتیاز دهید!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب کنید

شهری /آپارتمان

روستایی/ویلایی

تماس با ما

خدمات/مشاوره

ارسال درخواست خدمات و مشاوره

انتخاب کنید

انتخاب کنید

آپارتمان شهری

طراحی ویلایی

طراحی داخلی

طراحی نما

طراحی محوطه

سه بعدی

مجوزها

مصالح