آموزش نرم افزار لومیون :

توضیحات

نرم افزار لومیون نرم افزاری سه بعدی است ، با محیظ ساده که در دو جهت  انیمیشن سازی معماری و رندرگیری فعالیت دارد.

این نرم افزار در سال های اخیر بسیار پرطرفدار تر و مطرح تر از قبل و پر قدرت تر شده است به قدری که در شرکت ها و مکان های طراحی و معماری در صورت نبود آن ، در آن شرکت خلا حس می شود و بودن آن بسیار ضروری و کاربردی می باشد .

لومیون

مزایا

لازم به ذکر است که در این نرم افزار می توانید در کمترین زمان ممکن ، طرح مدل سازی شده و انیمیشن خود را ارئه دهید و به سرعت در این نرم افزار رندرگیری کنید .

کار کردن و استفاده از این نرم افزار برای طراحان بسیار لذت بخش می باشد .

این نرم افزار موتور رندرگیری مطلوبی دارد و خروجی با کیفیت بالایی را تحویل می دهد ، اما موتور رندر گیری ، V-RAY را پشتیبانی نمی کند .

نرم افزار لومیون با سایر نرم افزار های مدل سازی مثل اتوکد و 3DMAX  نیز هماهنگی و هم خوانی دارد.

توصیه ما …

با یاد گرفتن این نرم افزار می توانید کمک بزرگی به هدر نرفتن زمان خود کنید .

برای یاد گیری این نرم افزار می توانید به طراحان و اساتید حرفه ای پردیس سازه مراجعه کنید که به خوبی می توانند در جهت یادگیری اصولی این نرم افزار در کمترین زمان ممکن و با حداقل ترین هزینه به شما مشاوره دهند .

لومیون

فهرست مطالب

عناوین و سرفصل های دوره آموزشی فارسی ” صفر تا صد آموزش لومیون “ :

مقدمه

۱- استفاده از فایل های تمرینی

۲- خوش آمدگویی

فصل اول – اصول اولیه لومیون

۱- بررسی منوی Start

۲- Benchmarking یا معیارسنجی

۳- لود کردن پروژه ها

۴- پروژه جدید

۵- رابط کاربری

۶- منوی تنظیمات

۷- کنترل کردن دوربین

۸- قرار دادن محتوا

۹- وارد کردن مدل ها

۱۰- لود کردن محتواهای وارد شده

۱۱- انتخاب کردن آیتم ها

۱۲- ساختن یک مسیر دوربین

۱۳- رندر کردن یک ویدئو

۱۴- ذخیره کردن یک پروژه

۱۵- عکس گرفتن

فصل دوم – منظره

۱- ساخت یک زمین جدید

۲- تنظیم کردن گزینه های Terrain

۳- نقاشی کردن روی زمین

۴- آشنایی با Height Map ها

۵- اضافه کردن آب

۶- اضافه کردن یک اقیانوس

۷- مرتب کردن

۸- اضافه کردن چمن

۹- گل ها و سنگ های پراکنده و تصادفی

۱۰- اضافه کردن درخت ها

۱۱- اصلاح کردن درخت ها

۱۲- خصوصیات درخت

۱۳- اضافه کردن چندین درخت

۱۴- وارد کردن ساختمان

فصل سوم – متریال

۱- تخصیص دادن متریال های داخلی

۲- تخصیص دادن متریال های خارجی – بخش اول

۳- تخصیص دادن متریال های خارجی – بخش دوم

فصل چهارم – محیط

۱- تنظیم ارتفاع و جهت خورشید

۲- افکت خورشید: تصویر

۳- افکت مه

۴- ابزار تولید کننده پاییز

۵- ریزش برگ ها

۶- افکت باران

۷- افکت برف

۸- کنترل کردن ابرها

فصل پنجم – حالت ساخت

۱- اضافه کردن خودروها

۲- اضافه کردن مردم

۳- اضافه کردن نورها

۴- اضافه کردن اشیا به لیست علاقه مندی ها

۵- لایه ها

۶- ابزار Mass Placement

۷- حرکت دادن، چرخاندن و تغییر اندازه

۸- اصلاح کردن چند آیتم

۹- تکثیر کردن آیتم ها

۱۰- حذف کردن آیتم ها

۱۱- فیلتر کردن انتخاب اشیا

۱۲- انتخاب کردن آیتم های مشابه

۱۳- تصادفی کردن موقعیت آیتم ها

۱۴- قفل کردن موقعیت آیتم ها

فصل ششم – نورپردازی

۱- اضافه کردن یک نور محیطی

۲- اضافه کردن یک نور خطی

۳- اضافه کردن یک نور نقطه ای

۴- فعال کردن نور نقطه ای در شب

۵- هدف گیری نورها

فصل هفتم – فیلم ها، تصاویر و پانوراماها

۱- ساختن یک فیلم – گام اول

۲- ساختن یک فیلم – گام دوم: افکت های جوی

۳- شبیه سازی نور روز

۴- افکت solar study

۵- استایل

۶- افکت ها

۷- انیمیشن

۸- افکت فیلم

۹- رندر کردن تصاویر ثابت

۱۰- رندر کردن یک کلیپ ویدئویی

۱۱- رندر کردن یک فیلم

فصل هشتم – نتیجه گیری

۱- گام های بعدی

پاینده و همیشه پیروز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب کنید

شهری /آپارتمان

روستایی/ویلایی

تماس با ما

خدمات/مشاوره

ارسال درخواست خدمات و مشاوره

انتخاب کنید

انتخاب کنید

آپارتمان شهری

طراحی ویلایی

طراحی داخلی

طراحی نما

طراحی محوطه

سه بعدی

مجوزها

مصالح