سازه های کانکسی

ویلای کانکسی

مراحل نصب ویلای کانکسی

مراحل نصب ویلای کانکسی با توجه به استاندارد و اصول خاصی انجام می پذیرد.

اگر مراحل نصب به درستی انجام نپذیرد قطعا در شرایط جوی ناپایدار شما نمی توانید کانکس را مقاوم و مستحکم در نظر بگیرید. نصب کانکس در سطوح شیب دار و ارتفاع هرکدام شگرد و تکنیک خاصی را می طلبد .

برای نصب کانکس ویلایی به زیرسازی خاصی نیاز است تا بتوان بستر را آماده نمود. اما تراز شدن کانکس خود شرایط متفاوتی را مشخص می کند.

تراز بودن سطوح را نباید موضوع کوچکی در نظر گرفت، به این دلیل که تراز شدن کانکس می تواند بار اصلی کانکس را به راحتی به پایین انتقال دهد.

نصب کانکس ویلایی در سطوح شیب دار

مراحل نصب ویلای کانکسی برای سطوح شیب دار به این شکل است که شما باید به زیرسازی نصب کانکس توجه کنید که البته در اینجا منظور ما شیب های بیشتر از ۵ درصد است.

حتی اگر سطحی صاف و تراز وجود نداشته باشد با استفاده از ستون های آهنی، بتنی و بسیاری از ستون های این چنینی که صفحه ستون آن ها صفحه ای صاف است و می توان برای آماده سازی بستر نصب کانکس ویلایی استفاده کرد.

کرسی چینی یکی از بهترین شگردها در مراحل نصب کانکس ویلایی است و خصوصا برای مناطق سرد کشور استفاده از کرسی چینی برای زیرسازی نصب و کانکس ویلایی باعث می شود تا از هرگونه هدر رفت انرژی به نحو احسن استفاده کرد.

برای تراز کردن کانکس بر روی سطوح شیب دار از میلگرد و صفحه ستون برای اتصال به شاسی کانکس استفاده می کنند. 

مراحل نصب ویلای کانکسی را زمانی می توان تکمیل شده در نظر گرفت که دزدگیر و حفاظ برای در ورودی و پنجره ها مورد استفاده قرار گیرد.

به این دلیل که ممکن است مشتریان تنها ایام خاصی را در ویلای کانکسی حضور داشته باشند و به همین دلیل، نصب حفاظ و دردگیر یکی از مهم ترین فعالیت هایی است که در هنگام نصب  کانکس نباید از آن غافل شد.  

نصب کانکس ویلایی در ارتفاع

حال اگر بخواهیم به مراحل نصب ویلای کانکسی در ارتفاع اشاره ‌ای داشته باشیم، اتصال پایه و ستون بر روی سازه باید طبق استاندارد و اصول خاصی انجام پذیرد. ت

مابقی محاسبات باید به صورت دقیق و برنامه ریزی شده انجام گردد.

 ارتفاع ستون و هم چنین نوع خاک زمین هرکدام باعث می شود تا بتوان مراحل نصب کانکس در ارتفاع را با استقامت و استحکام هر چه بیشتر به پایان رساند.

 این چنین وزن کانکس به خوبی به زمین منتقل می شود و می تواند در شرایط جوی نامساعد مانند طوفان و بادهای شدید استحکام اصلی خود را به نمایش بگذارد.

صددرصد با افزایش ارتفاع، ستون و بادبند باید جنس مرغوب و باکیفیت تری داشته باشند تا نصب ویلای کانکسی با مقاومت هرچه بیشتری به پایان برسد. 

معمولا امروزه بسیاری از مجموعه های معتبر که به ساخت و نصب کانکس اقدام می کنند،

مراحل نصب ویلای کانکسی را با عایق کاری و پوشش های مقاوم به صورت قابل قبول به ثمر می رسانند.

آن دسته از کانکس هایی که در محل آماده می شوند برای منتقل کردن کانکس باید از ابزار خاصی استفاده کنند و می‌توان به راحتی از قابلیت جداسازی و اتصال دوباره آن نیز بهره مند شد.

اهمیت تراز و زیرسازی مناسب جهت نصب ویلای کانکسی

به خاطر داشته باشید که اهمیت مراحل نصب ویلای کانکسی به این جهت است که اگر کانکس مورد نظر زیرسازی مناسب برای نصب نداشته باشد در شرایط جوی ناپایدار نمی‌توان بدون زیرسازی مناسب و هم چنین اجرای فونداسیون در طولانی مدت از کانکس ویلایی استفاده کرد

با نشست زمین مشکلات زیادی برای استفاده کنندگان به وجود می آید.

فونداسیون و زیر سازی باید کاملا تراز انجام شود تا بتوان شاسی کانکس را با سطح زمین در یک امتداد قرارداد.

زمانی که از یک مجموعه معتبر به خرید انواع کانکس اقدام می کنید، صددرصد در زمان نصب مهندسین باید در محل نصب حضور داشته باشند و تمام اصول و استانداردها به درستی رعایت شود

این نکته را به خاطر داشته باشید که سفارش و خرید کانکس اگر از مجموعه ای معتبر انجام شود نصب آن را نیز می توان با توجه به اصول کاربردی و اصولی پیاده سازی کرد.

کاربرد خرپا در نصب کانکس ویلایی

استفاده از خرپا در مراحل نصب ویلای کانکسی نیز ، امروزه بسیار به چشم می آید.

چنان چه کانکس شما از 2متر کمتر باشد صفحات خود را با دو متر بر روی خرپا جهت اتصال به شاسی انتخاب می کنید و برای نصب کانکس هایی که بیشتر از ۶ متر طول دارند، صفحه نیز باید در یک اندازه سه متر و به صورت موازی در ساختار خود جای گیرد.

معمولا در شرایطی که سطح مورد نظر برای نصب کانکس ویلایی دچار اختلاف است، کاربرد خرپا بسیار به چشم می آید و این چنین است که می‌توان از سقوط کانکس به واسطه استفاده از خرپا جلوگیری نمود.

این مسأله برای نصب کانکس ویلایی بسیار موضوع مهمی است و آن مسأله این است که برای زیرسازی کانکس به هیچ عنوان نباید از باز بودن مسیر عبور باد غافل شد.

باید مسیر باد باز باشد که در سطح زیرین هیچ گونه لرزش بخاطر شرایط جوی پدید نیاید.

جمع بندی

مراحل نصب ویلای کانکسی را نباید مراحل ساده ای در نظر گرفت. به این دلیل که اگر به هر دلیلی محاسبات دقیق نباشد و یا مهندسین در محل حضور نداشته باشند شما نمی توانید مراحل را به درستی در نظر بگیرید.

 امروزه هر مجموعه ای زمانی که به ساخت کانکس ویلایی می پردازد، قطعا می داند که نصب آن را نیز باید طبق اصول و نکات خاصی به ثمر رساند.

متاسفانه برخی از افراد به این نکته توجهی ندارند و به کیفیت خرید خود هیچ گونه توجهی ندارند.

امروزه مشتریان به مراحل نصب ویلای کانکسی بیشتر از زمان خرید توجه و اهمیت نشان می دهند، به این علت که اگر مراحل نصب ویلای کانکسی به درستی انجام نپذیرد حتی کیفیت، جنس مرغوب و امکانات کانکس ویلایی هم به چشم نمی آید و به همین ترتیب این موضوع تا این حد موضوع مهمی به شمار می آید.

ساخت خانه ویلایی با دیوارهای کانکسی
عوامل مؤثر در هزینه کانکس ویلایی

لطفا به این برگه امتیاز دهید!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

انتخاب کنید

شهری /آپارتمان

روستایی/ویلایی

تماس با ما

خدمات/مشاوره

ارسال درخواست خدمات و مشاوره

انتخاب کنید

انتخاب کنید

آپارتمان شهری

طراحی ویلایی

طراحی داخلی

طراحی نما

طراحی محوطه

سه بعدی

مجوزها

مصالح