ایران

ارائه خدمات به کلیه شهرستانها

09126874725

درخواست پیش فاکتور!

ساعت کاری: 9:00 - 19:30

شنبه تا پنجشنبه

سازه های کانکسی

مقایسه هزینه ویلایی کانکسی با سازه بنایی

 مقایسه هزینه ویلایی کانکسی با سازه بنایی باعث می شود که افراد بدانند چه مقدار بودجه را باید برای خرید برآورد نمایند.

متاسفانه برخی از افراد با عدم اطلاع و آگاهی خود انتخاب اشتباهی را به ثمر می رسانند که این انتخاب اشتباه، در کوتاه مدت باعث ضررهای مالی بسیار شدیدی می‌ شود

و بدین ترتیب، توصیه ما به شما عزیزان این است که سعی کنید تا حد امکان قبل از خرید هر نوع محصولی و یا وسیله خاصی به مزایا، ویژگی ها و استاندارد محصول بی توجه نباشید

تا این چنین خریدی مقرون به صرفه را در طولانی مدت تجربه کنید.

ما در این مقاله قصد داریم تا یک مقایسه کلی و اجمالی در مورد هزینه ویلایی کانکسی با سازه بنایی را مورد بررسی قرار دهیم.

انواع کانکس

مقایسه هزینه ویلایی کانکسی با سازه بنایی را در ابتدا باید با شناخت هرکدام در نظر بگیرید.

آیا شما شناخت کامل از سازه های کانکسی دارید؟

 عمدتا کانکس های ویلایی ساندویچ پانل که از پانل های دیواری و سقفی تشکیل می شوند ضخامت خود را به واسطه درخواست مشتری حدود چیزی بین ۴ تا ۱۰ سانتی متر برآورد می‌کنند .

اگر بخواهیم، به مزیت این نوع کانکس ویلایی اشاره ای داشته باشیم، دوام و مقاومتی هم چون یک عایق فوق العاده در برابر گرما و سرما جزء مزایای اصلی این نوع کانکس به حساب می آید.

اما کانکس های ویلایی سایدینگ ساختار کاملا متفاوت با ساندویچ پانل دارد که در مقایسه هزینه ویلایی کانکسی با سازه بنایی مورد توجه قرار می گیرد؛ چرا که از اسکلت فلزی با ستون های فراوان ساخته می شوند .

البته، ورقه های سقف و دیوارها به صورت افقی بر روی ستون قرار می گیرند.

این نوع کانکس ویلایی به خاطر جذابیت ظاهری منحصر به فرد خود، برای آن دسته از افرادی که همیشه به دنبال ظاهر محصولات هستند، یک گزینه ایده آل به شمار می آید.

البته ناگفته نماند نام کانکس کانادایی را اگر شنیده باشید، در اصل همان کانکس سایدینگ است که برخی از افراد از این نام استفاده می کنند.

هم چنین  از پلی استایرن برای عایق بندی این نوع کانکس استفاده می شود که همین امر باعث شده است در مقایسه هزینه ویلایی کانکسی با سازه بنایی شما تفاوت های زیادی را مشاهده کنید.

سازه بنایی چیست؟

اما نوبتی هم که باشد نوبت سازه بنایی برای  مقایسه هزینه ویلایی کانکسی با سازه بنایی  است.

همان گونه که بسیاری از ما می دانیم، سازه های بنایی جزء سازه هایی هستند با واحد های جداگانه ساخته می شوند که از ملات برای اتصال واحدها  و بخش های گوناگون استفاده می کنند.

از مصالحی هم چون آجر و انواع سنگ مانند سنگ گرانیت، آهک، بلوک های بتنی، بلوک ‌های شیشه‌ای خشک و … برای ساخت سازه بنایی استفاده می گردد.

معمولا دوام سازه بنایی از جمله مزایای این نوع ساز است که در مقایسه هزینه ویلایی کانکسی با سازه بنایی مورد توجه قرار می گیرد. 

کیفیت ملات و استفاده از مصالح مرغوب به دوام هرچه بیشتر و استاندار سازه به شکل ویژه ای کمک می کند که مهندسین و پیمانکاران نباید از این موضوع غافل شوند.

کاربرد سازه بنایی و انواع کانکس

حال که در مورد مقایسه هزینه ویلایی کانکسی با سازه بنایی با شما صحبت کردیم،

بهتر است به کاربرد و مزایای هر کدام نیز اشاره ای داشته باشیم. سازه بنایی عمدتا برای ساخت دیوار و ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد و از بلوک های بتنی و اجر استفاده می کنند و برای ساخت این نوع سازه مورد توجه قرار می گیرد.

هم چنین بلوک های بتنی به راحتی می‌توانند دوام و مقاومت فشاری بالایی را برای این سازه به وجود آورند .

برای بارهای افقی جزء مصالح بسیار سبک به شمار می آیند. برای پر کردن حفره معمولا از بتن استفاده می شود که مقاومت کششی آن به بهترین شکل ممکن تامین گردد.

از جمله کاربرد های کانکس های ویلایی نیز استفاده در ملک ها و فضاهای خالی است .

که شما در مناطق گوناگون احتمالا انواع کانکس های ویلای ساندویچ پانل و کانکس های ویلایی سایدینگ را مشاهده کرده اید و یک آشنایی مختصر با ظاهر این نوع سازه پیش ساخته دارید.

 مزایای سازه بنایی و انواع کانکس

 مقایسه هزینه ویلایی کانکسی با سازه بنایی به مزایا و معایب هر کدام نیز مرتبط است؛

چرا که از جمله مزایای سازه بنایی کاربرد مصالح مختلف مانند آجر و سنگ است که قطعا می‌تواند ظرفیت گرمایی قابل قبولی را به نمایش بگذارد و هم چنین، در شرایط جوی سخت هم چون طوفان بسیار مقاوم عمل کند.

چنان چه به مزایای انواع کانکس نیز اشاره ای داشته باشیم این است که شما بالاترین سرعت را برای اجرای انواع کانکس می توانید در نظر بگیرید که صددرصد نسبت به روش سنتی هم چون ساخت سازه بنایی جز گزینه ‌های مطرح به حساب می ‌آید.

در مقایسه هزینه ویلایی کانکسی با سازه بنایی ساخت یک کانکس ویلایی نسبت به سازه بنایی هزینه بسیار کمتری را برآورد می کند.

بی انصافی است که مقاومت عالی کانکس های ویلایی را در برابر زلزله نادیده بگیریم و با توجه به مصالح ساختمانی سنگین و نوساناتی که در بازار وجود دارد، شاید برخی از افراد بودجه آن چنان بالایی برای ساخت سازه بنایی نداشته باشند

به همین دلیل، استفاده از کانکس های ویلایی به عنوان سازه پیش ساخته در کنار مصالح کم هزینه و سبک باعث می شود که اگر با کیفیت بالا مصالح انتخاب شوند خسارت مالی و جانی خاصی به ساکنان وارد نیاورد.

جمع بندی

ما در این مقاله هر آن چه را که لازم بود در مورد انواع کانکس و سازه بنایی برای شما بیان کردیم تا بتوانید، برای مقایسه هزینه ویلایی کانکسی با سازه بنایی یک مقایسه عالی، ایده آل و البته مقرون به صرفه را در نظر بگیرید و برآورد کنید؛

چرا که به هر حال امروزه کیفیت و بودجه جزء موارد بسیار مهمی است که به هیچ عنوان نمی توان این موضوع را برای استفاده از انواع کانکس و سازه بنایی نادیده گرفت.  

برای اطلاع از هزینه و قیمت سازه های کانکسی با ما در تماس باشید.

لطفا به این برگه امتیاز دهید!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب کنید

شهری /آپارتمان

روستایی/ویلایی

تماس با ما

خدمات/مشاوره

ارسال درخواست خدمات و مشاوره

انتخاب کنید

انتخاب کنید

آپارتمان شهری

طراحی ویلایی

طراحی داخلی

طراحی نما

طراحی محوطه

سه بعدی

مجوزها

مصالح