تریدی مکس کار و هزینه آن

رندر دانشجویی در صورت متریال هر شات رندر 200 هزار تومان

رندر دانشجویی در صورت متریال دهی توسط ما هر شات رندر 500 هزار تومان

طراحی و تری دی نما هر بعد 5 میلیون به بالا

طراحی داخلی و تری دی مکس هر متر مربع از 38 هزار تومان الی 75 هزار تومان

طراحی و تری دی مکس لنداسکیپ محوطه هر متر مربع از 5 هزار تومان الی 55 هزار تومان

تریدی مکس ، نامی آشنا برای کسانی است که حرفه و رشته معماری را برای شغل و تحصیل خود برگزیده‌اند یا فعالیتشان در حوزه انیمیشن و پویا نمایی است.

 بحث امروز ما مربوط به حوزه معماری و ساختمانی است و قصد داریم به بررسی و تشریح تریدی مکس کار و هزینه آن زیر نظر گروه مهندسی پردیس سازه بپردازیم.

مطالبی که تشریح می‌شوند :

تعریف تریدی مکس

کاربردهای تریدی مکس

کارایی تریدی مکس در انتخاب متریال

معرفی تریدی مکس کار حرفه‌ای

تعرفه انجام تریدی مکس توسط پردیس سازه

تریدی مکس چیست؟

تریدی مکس

تعریف تریدی مکس

از نرم افزارهای سه بعدی است که فضای گیم‌ها، دنیای انیمیشن سازی و صنعت ساخت و ساز را دگرگون کرده زیرا به استفاده کنندگان امکان پیاده سازی ایده‌هایی را می‌دهد که کاملاً نو و خلاقانه هستند.

 همچنین به دلیل سه بعدی بودن قابل درک و فهم برای بیینده و کارفرما هستند( از آنجایی که هدف اصلی سایت، عمران و ساخت است ابزار تریدی مکس از منظر معماری بررسی می‌شود)

کار با این نرم افزار برای افرادی که علاقمند به حرفه معماری هستند یا جز محصلان این رشته هستند ضروری است چرا که تکنولوژی در کلیه رشته‌ها و صنعت‌ها خصوصاً زیرمجموعه‌های عمران، معماری و ساخت و ساز به سرعت در حال پیشرفت و دائم در حال به‌روز شدن است.

 چنانچه کسی از قافله جدا ماند چیزی جز شکست نصیبش نمی‌شود .

عامل موفقیت و عبور از رقبا در حرفه ساخت، طراحی جدید و به‌روز بر پایه اصول و استانداردها است که لازمه آن استفاده و کار با تکنولوژی‌های برتر روزِ جهان همچون نرم افزارهایی نظیرِ تریدی مکس است.

فرم استعلام هزینه و درخواست رندر و انیمیشن
لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
موقعیت مورد نظر ؟
موارد رندر؟
پروژه؟

تریدی مکس در معماری چه کاربردهایی دارد؟

نشان دادن سرانجام سازه

قبل‌تر اشاره کردیم ساخت انیمیشن و پویانمایی از کاربردهای اصلی تریدی مکس است این ویژگی باعث شده تا معمار بتواند طرح نهایی سازه‌ای که قرار است اجرا شود را نمایش دهد اینگونه کارفرما می‌تواند ساختار نهایی بنای خود را درک کند.

قابلیت ارائه دیتل

ارائه اطلاعات و دیتل پروژه با ابزار تریدی مکس قابل انجام است اما چون هزینه بالایی در پی دارد کمتر کارفرمایی از مهندس یا طراح پروژه خود درخواست ارائه دیتل را می‌کند ارائه دیتل و اطلاعات ساختمان توسط این نرم افزار به صورت سه بعدی است و کلیه جزئیات به خوبی قابل فهم برای کارفرما و کادر اجرایی است.

به تصویر کشیدن نمای داخلی

یکی از کاربردهای واقعاً لازم تریدی مکس، نمایش دادن نمای داخلی بنا قبل از اقدام به ساخت آن است این ویژگی سبب شده تا کارفرما یا صاحب ملک پیش از ساخت، سرانجامِ معماری فضای داخلی ساختمان خود را ببیند و درخواست تغییر و طراحی مجددِ بخش‌هایی که بابِ سلیقه و دلخواهش نیست را دهد.

مدل سازی نمای بیرونی

طراحان با کمک تریدی مکس می‌تواندد هر طرح و نقشه‌ای که برای نمای بیرونی پروژه در ذهن دارند به‌صورت سه بعدی مدل سازی کنند تا هر بخشی که نیاز به تغییر طرح دارد یا دلخواه کارفرما نیست را ویرایش کنند.

محوطه سازی و انتخاب لنداسکیپ مناسب

از آنجایی که فضای سبز برای ایجاد حس آرامش در ساکنین همچنین زیبا سازی ساختمان اهمیت ویژه‌ای دارد.

 همچنین وجود آن بر ارزش مادی ملک می‌افزاید انتخاب لنداسکیپ درخور، اجرای استاندارد و به‌روز قسمت‌های مختلف آن بسیار مهم است و طراح در طراحی این قسمت بایستی با دقت عمل کند.

 تریدی مکس به طراحان این امکان را داده تا قبل از طراحی و اجرای محوطه و فضای سبز ، طرح و نقشه‌ای که در ذهن دارند را پیاده و مدل سازی کنند تا اشکالات مربوطه را رفع و متریال‌ها ( آبنما ، وسایل بازی ، نیمکت ، آلاچیق و دیگر موارد این چنینی) را در جایگاه‌های متناسب کار گذارند.

نقش تریدی مکس در انتخاب متریال و مصالح

از دیگر مزایای این نرم افزار این است که طراح یا معمار می‌تواند با توجه به سبک و نوع ساخت با استفاده از متریال و مصالح مناسب هر بخش از سازه ( مانندِ کفِ ساختمان ، دیوارها ، نمای خارجی ، کابینت‌ها و دیگر قسمت‌ها ) را پوشش دهد.

 بعنوان مثال برای نمای بیرونی می‌تواند کامپوزیت را انتخاب و طرح واضحی از آن ایجاد کند بدین صورت هم خود هم کارفرما به طور ملموس و عینی قبل از اجرا ، سرانجام کار را می‌بینند .

در صورت دلخواه نیز دیگر متریال‌ها مانندِ آجر نسوز، نمای مدرن و امثال آن‌ها را می‌توانند بر روی نما اجرا کنند آنگاه طراح با توجه به نظر کارفرما و صلاح دیدِ خود متریالی درخور و متناسب با ساختار و سبک سازه برگزیند.

 توجه داشته باشید همانطور که اشاره شد امکان انتخاب متریال برای دیگر بخش‌های ساختمان نیز با نرم افزار تریدی مکس امکان پذیر است.

تریدی مکس

تریدی مکس کار حرفه‌ای کیست؟

هیچ شکی در این نیست که تجربه کاری شرطِ حرفه‌ای بودن و مهارت در حرفه معماری خصوصاً کار با نرم افزارهایی چون تریدی مکس است .

اما چون تکنولوژی در همه عرصه‌ها به ویژه در صنعت ساخت و ساز به سرعت در حال پیشرفت است آن دسته افرادی که دائم در حال آموزش دیدن و یادگیری هستند و هیچگاه به یک دوره آموزش اکتفا نمی‌کنند مهارت‌های بیشتری دارند.

 پس یک تریدی مکس کار حرفه‌ای فقط به تجربه انجام و تحویل چنیدین کار بسنده نمی‌کند و همواره در حال آپدیت کردن و به ‌روز شدنِ حرفه و اندوخته‌های خود است.

 از دیگر ویژگی ها و نشانه‌های تریدی مکس کار حرفه ایی هستند :

  • دقت بالا در هنگام کار و توجه به جزئیات علاوه بر کلیات و مراحل اصلی پروژه( همچون نوع و جنس دستگیره‌ها) جهت ارائه طرح واقعی و قابل فهم.
  • ارائه با کیفیت و بزرگ رندرها و مدل‌ها ( در صورتی که تریدی مکس کار سودجو و غیرحرفه‌ای وقتی برای انجام کار باکیفیت تلف نمی‌کند و اتمامِ سریع پروژه اولویت اصلی‌اش است)
  • افراد حرفه‌ای سعی در نشان دادن بهترین و مناسب‌ترین متریال برای هر بخش با توجه به سبک و سلیقه کارفرما دارند.
  • برای ارائه تریدی مکس هر پروژه نرخ معینی تعیین می‌کنند یعنی ارزان کار نمی‌کنند چرا که انجام تریدی مکس حرفه‌ای و استاندارد با هزینه کم به‌صرفه نیست پس فردی که دستمزد پایینی طلب کند قطعاً آماتور و آگاهی‌های لازم را ندارد.

هزینه تریدی مکس کار چقدر است؟

برای آگاهی از قیمت‌ها به برگه هزینه طراحی و نقشه کشی سایت پردیس سازه مراجعه کنید در ضمن برای مشاوره یا درخواست انجام تریدی مکس پروژه خود می‌توانید بصورت رایگان از طریق راه‌های ارتباطی زیر با گروه مهندسی پردیس سازه ارتباط برقرار کنید.

سوالات متداول :

تعرفه انجام تریدی مکس توسط پردیس سازه چقدراست ؟

از آنجایی که ارائه طرح سه بعدی و تریدی مکس برای کلیه بخش‌های یک سازه امکان پذیر است تریدی مکس هر قسمت تعرفه جداگانه‌ای دارد به همین دلیل در برگه‌ای مجزا قیمت‌های مربوط به هر بخش را درج کرده‌ایم .

برای آگاهی از قیمت‌ها به برگه هزینه طراحی و نقشه کشی سایت پردیس سازه مراجعه کنید و همچنین  برای مشاوره و درخواست انجام تریدی مکس پروژه خود می‌توانید بصورت رایگان از طریق راه‌های ارتباطی  با گروه مهندسی پردیس سازه ارتباط بر قرار کنید.

کاربرد های تریدی مکس در معماری چیست؟

نشان دادن سر انجام سازه

قابلیت ارائه دیتیل

به تصویر کشیدن نمای داخلی

مدل سازی نمای بیرونی

محوطه سازی و انتخاب لنداسکیپ مناسب

استعلام هزینه و درخواست طراحی لنداسکیپ
برای استعلام و برآورد هزینه طراحی و سه بعدی فیلد های زیر پر کنید.
لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
محل مورد نظر انتخاب کنید

لطفا به این برگه امتیاز دهید!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۲ رای

انتخاب کنید

شهری /آپارتمان

روستایی/ویلایی

تماس با ما

خدمات/مشاوره

ارسال درخواست خدمات و مشاوره

انتخاب کنید

انتخاب کنید

آپارتمان شهری

طراحی ویلایی

طراحی داخلی

طراحی نما

طراحی محوطه

سه بعدی

مجوزها

مصالح