هزینه بازسازی ویلا

ساخت یا خرید یک ویلای نو به دلیل گرانی مصالح و مزد کادر کاری برای خیلی‌ها سخت و غیرممکن شده به همین دلیل به جای ساخت یا خرید ویلای تازه بافت‌های قدیمی‌تر مورد توجه قرار گرفته‌اند .

 و به کرات از ما درخواست براورد و تخمین هزینه بازسازی ویلا می‌شود.

 ما هم با توجه به نیاز شما زیر نظر معماران پردیس سازه تصمیم به تشریح این موضوع و مراحل بازسازی ویلا و هزینه‌های مربوط به هر مرحله، گرفتیم.

بازسازی ویلا شامل چه بخش‌هایی می‌شود؟

 حال برای اینکه بهتر بتوانیم هزینه بازسازی ویلا را برآورد کنیم آن قسمت‌هایی که مجاز به بازسازی هستند را مشخص می‌کنیم :

  • تعویض درب و پنجره‌ها( بحث صرفه‌جویی در سازه‌هایی با متراژ زیاد همچون ویلاها از لحاظ اقتصادی بسیار مهم است به همین دلیل استفاده از پنجره‌های دوجداره و عایق به منظور جلوگیری از ورود و خروج هوا همچنین درب‌های ضد سرقت به جهت بالا رفتن امنیت لازم است)
  • ترمیم یا تعویض کابینت و کمدها( استفاده از متریال و تجهیزات جدید و به‌روز از مشخصه‌های یک ویلای جدید است کابینت‌ها و کمدها اولین نجهیزاتی هستند که به مرور دچار رنگ پریدگی و آسیب می‌شوند و اصطلاحاً پس از مدتی استفاده دمده می‌شوند پس قسمتی از هزینه بازسازی ویلا شامل این بخش می‌شود)
  • رفع ترک‌ها( دیوارها و سقف‌های ویلا پس از چند سال دچار ترک خوردگی می‌شوند همچنین رنگ، نقاشی، کاغذ دیواری یا نقوش و ابزارهایی که جهت پوشش بر روی آن‌ها اعمال شده‌اند حتماً دچار پریدگی یا خط و خش شده‌اند و حالت و کیفیت اولیه خود را ازدست داده‌اند همچنین کف‌پوش‌ها به احتمال زیاد دمده شده‌اند و بایستی هماهنگ با نوع و پوشش جدید دیوارها و سقف‌ها شوند و قسمت اعظمی از بودجه مورد نیاز برای بازسازی به این بخش اختصاص می‌یابد)
  • تعمیر و ترمیم المان‌ها و فضاهای سبز محوطه( امکانات تفریحی و رفاهی ویلا از اولویت و شاخصه‌های یک ویلای اصطلاحاً همه چیز تمام است پس بایستی تجهیزات تفریحی و سرگرمی آن باکیفیت و بدون اسیب باشند به همین جهت تعویض و تعمیر آن‌ها پس از گذشت چند سال ضروری است همچنین از نشاط، لعاب و کاراییِ فضای سبز و المان‌ها نیز بدلیل در معرض دائمی هوا بودن( برخورد آفتاب، باران و برف و شرایط جوی ناپایدار) کاسته می‌شود که بایستی برای ترمیم و تعویض آن‌ها هر چند مدت یکبار اقدام کرد)
  • تویض متریال‌های قدیمی( مانندِ تعویض پوشش نمای بیرونی، کاشی و سرامیک‌های قدیمی و …)
  • استفاده بهینه از فضاها( طراحی‌های قدیمی اکثراً طوری است که مقدار زیادی از فضاها بلااستفاده هستندو اصطلاحاً پرت شده‌اند با بازسازی از متراژهای پرت استفاده بهینه می‌شود)

بازسازی خانه سوخته

هزینه بازسازی ویلا با نوسازی تفاوت دارد؟

برخی افراد نوسازی را به جای کلمه بازسازی بکار می‌برند و تفاوتی میان این دو واژه نمی‌بینند در صورتی که نوسازی عملیاتی وسیع‌تر و گسترده‌تر از بازسازی است .

یعنی قسمت‌های اصلی ویلا در نوسازی برخلاف بازسازی تخریب می‌شوند و بنا از نو و دوباره طراحی و ساخته می‌شود که نیاز به گرفتن دوباره مجوز و پروانه ساخت و ترسیم طراحی و نقشه‌های جدید است .

پس قطعاً هزینه و بودجه لازم در نوسازی بسیار بیشتر از بازسازی است و می‌توان گفت نوسازی فرق و تفاوت چندانی با ساخت یک سازه جدید ندارد.

بازسازی ویلا

هزینه بازسازی ویلا چقدر است؟

ابتدا بایستی تعین شود قصد بازسازی کدام مرحله را دارید ( تعین نیازهای کارفرما )

سپس متراژ آن قسمت‌ها را محاسبه کنید( هرچقدر متراژ کمتر باشد هزینه لازم کاهش می‌یابد) همچنین نوع و درجه کیفی مصالح جدید بایستی مشخص شود .

 نکته دیگری که بر هزینه و بودجه تاثیر مستقیم دارد سبک ویلا است چون آیتم‌های اجرایی هر سبکی دستمزد مجزایی دارند در برخی موارد نیز برای بازسازی اصولی همچنین مستحکم‌تر شدن ویلا نیاز است سیستم‌های سازه تقویت شوند ( این مسئله با تشخیص مهندس سازه و موافقت کرفرما انجام می‌شود یعنی در صورتی که کارفرما بخواهد سازه تقویت می‌شود)

چرا که ویلاهای قدیمی اکثراً سیستم ضعیفی دارند و جهت بازسازی اصولی و جلوگیری از خطرات ناشی از زلزله و بلایای طبیعی بهتر است سازه تقویت شود که بر بالا رفتن هزینه بازسازی ویلا بسیار اثر دارد.

ما بدلیل نوسانات ارز و بازار همچنین متفاوت بودن هزینه بازسازی هر بخش با توجه به متراژ و نیازهای شما از درج قیمت و هزینه دقیق بازسازی ویلا معذوریم .

اما نگران نباشید…

 شما بعد از مشخص کردن بخش‌های ویلای خود که نیاز به بازسازی دارند از طریق راه‌های ارتباطی پایان برگه با گروه مهندسی پردیس سازه ارتباط می‌گیرد و آیتم‌های مورد نظر ویلای خود را با مشاورین این گروه درمیان می‌گذارید .

 سپس معماران و مهندسین کادر مقدار هزینه لازم را برای شما براورد می‌کنند برقراری ارتباط و مشاوه کاملاً رایگان است.

بازسازی ویلا به‌صرفه است؟

شما می‌توانید با اختصاص بودجه‌ای مناسب به جای ساخت بنای جدید که علاوه بر هزینه( خرید زمین، تهیه جواز و …) مدت زمان زیادی می‌طلبد.

با خرید و بازسازی ویلای قدیمی صاحب یک ویلای لوکس شوید هزینه‌هایی که برای بازسازی ویلا صرف می‌شوند به نفع کارفرما و بسیار اقتصادی هستند .

برای اثبات این قضیه چند مورد از ویژگی‌های بازسازی  ویلا را نام می‌بریم :

  • هزینه‌های لازم  برای بازسازی ویلا و تبدیل آن به یک ویلای به‌روز بسیار کمتر از ساخت یک ویلای جدید است.
  • مدت زمان لازم برای بازسازی ویلا بسیار کم است به هین دلیل نیاز به پرداخت مزد بیشتر به کادر اجرایی و کاری نیست.
  • نیازی به تهیه مجوز و رفت و آمد به شهرداری همچنین پرداخت هزینه اخذ پروانه ساخت نیست.
  • آسیب‌های زیست محیطی کمتری به زمین وارد می‌شود.
  • همچون نوسازی نیاز به تخریب و پرداخت هزینه گزاف جهت تأمین نیرو و تجهیزات نیست.

سوالات متداول :

هزینه بازسازی ویلا چقدر است؟

هزینه ی بازسازی ساختمان ویلایی حدودا از هر متر مربع 70000 هزار تومان الی 5800000 هزار تومان است.

شما پس از مشخص کردن بخش های ویلای خود که نیاز به بازسازی دارند از طریق راههای ارتباطی با کارشناسان و مهندسین پردیس سازه در ارتباط باشید و از هزینه ی تمام شده ملک خود اطلاع پیدا کنید.

بازسازی ویلا شامل چه بخش هایی می شود؟

تعویض درب و پنجره ها

ترمیم یا تعویض کابینتع و کمد ها

رفع ترک ها

ترمیم و تعمیر المان ها و فضای سبز محوطه

تعویض متریالهای قدیمی استفاده بهینه از فضاها

لحظه ایی با پردیس سازه

نکته مهم دیگری که بر کاهش هزینه بازسازی ویلا تأثیر بسزایی دارد بهره‌گیری از معماران مجرب و استخدام اکیپ کاری ماهر است .

 چنانچه فردی مطمئن سراغ ندارید به سراغ شرکت‌های عرصه ساختمانی بروید .

پیشنهاد ما استفاده از خدمات گروه 15 ساله پردیس سازه است که هدف آن‌ها کیفیت کار و رضایت شما با سرعت عمل، قیمت منصفانه و توافقی است .

در صورتی که به راهنمایی بیشتر در خصوص تعیین هزینه ساخت هر مترمربع نیاز دارید پیشنهاد میکنیم مطلب زیر را مطالعه کنید :

جدول برآورد هزینه ساخت ساختمان مسکونی ویلایی

محاسبه آنلاین هزینه اخذ جواز ساخت ساختمان

محاسبه سود ساخت و ساز با جدول آنلاین

جدول آنلاین محاسبه مبلغ بلاعوض

محاسبه هزینه نقشه کشی آنلاین

طراحی ویلا به سبک مدرن

 جهت هماهنگی و مشاوره از طریق راه‌های ارتباطی زیر اقدام کنید.

لطفا به این برگه امتیاز دهید!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

انتخاب کنید

شهری /آپارتمان

روستایی/ویلایی

تماس با ما

خدمات/مشاوره

ارسال درخواست خدمات و مشاوره

انتخاب کنید

انتخاب کنید

آپارتمان شهری

طراحی ویلایی

طراحی داخلی

طراحی نما

طراحی محوطه

سه بعدی

مجوزها

مصالح