قیمت بروز تگ آسانسور و هزینه نصب اردیبهشت سال 1403

[nssoft-time]

تگ آسانسور و درباز کن

سلام دوست عزیز به برگه معرفی و فروش نصب محصول( تگ ریدر) خوش آمدید.

برای اطلاعات بیشتر و درخواست تماس بگیرید: 09199249598

این صفحه حاوی مطالبی از جمله معرفی مشخصات محصول قیمت بروز تگ درب بازکن اکسس کنترل جهت شناخت شما از کارایی و کیفیت آن، راهنمای خرید همچنین پاسخ به چندین سؤال پرتکرار شما در این باره است .

در صورتی که پس از مطالعه نیاز به راهنماییِ بیشتری داشتید این امکان فراهم است تا از طریق راه‌های ارتباطی( واتساپ) با مشاوران پردیس سازه ارتباط برقرار کنید.

لیست و قیمت کامل عنواع اکسس کنترل و تگ های موجود در فروشگاه

اکسس کنترل و تگقیمت
تگ rfid رنگ(آبی،مشکی) 125 هرتز12,000
کارت rfid 13,000
اکسس کنترل هوشمند ps408 4,250,000
اکسس کنترل AC33800,000
دستگاه کپی تگ650,000
لیست اکسس کنترل ها و تگ های پر بازدید

نمونه کار نصب اکسس کنترل(کلیک کنید)

هزینه تگ آسانسور و در بازکن

سیستم‌های تگ اسانسور و در بازکن به یک جزء اساسی از امنیت ساختمان‌ها تبدیل شده‌اند. زیرا راه‌حلی قوی و کارآمد برای مدیریت دسترسی به سطوح مختلف ساختمان هستند. این سیستم‌ها تضمین می‌کنند که فقط افراد مجاز می‌توانند به طبقات یا مناطق خاص ساختمان دسترسی داشته باشند. بنابراین امنیت کلی ساختمان را افزایش داده و از ورود افراد غیرمجاز جلوگیری می‌کند. با این حال، هنگام در نظر گرفتن اجرای این سیستم باید عواملی مانند هزینه آن و گزینه‌های مختلف موجود در بازار را شناخت.

قطعات سیستم تگ اسانسور و در بازکن

یک سیستم تگ اسانسور و در بازکن از چندین جزء کلیدی تشکیل شده است. این اجزا با هم کار می‌کنند تا فقط ورود افراد مجاز به ساختمان و آسانسور تضمین شود. یکی از بخش‌های ضروری، پنل کنترل اکسس است. این پنل به افراد مجاز اجازه می‌دهد تا کدهای منحصر به فرد خود را وارد کنند یا تگ خود را برای دسترسی به آسانسور و درب‌ها بکشند.

یکی دیگر از اجزای مهم کارت‌خوان یا جاسوئیچی مجاورت است که اطلاعات ذخیره شده در کنترل اکسس را می‌خواند و صحت آن‌ها را تایید می‌کند. علاوه بر این، مکانیسم قفل الکترونیکی نقشی حیاتی در کنترل باز و بسته شدن درب‌های آسانسور و ساختمان ایفا می‌کند تا فقط ساکنان یا پرسنل مجاز بتوانند وارد شوند.

درنهایت، سیستم اینترکام امکان برقراری ارتباط بین آسانسور، درب و پرسنل امنیتی را فراهم می‌کند. این یک لایه اضافی از ایمنی و کنترل است که معمولا در ساختمان‌های مسکونی به کار گرفته نمی‌شود.

ویژگی‌های کلیدی تگ اسانسور و در بازکن

سیستم‌های تگ اسانسور و در بازکن طیف وسیعی از روش‌ها را برای اعطا یا محدود کردن دسترسی افراد ارائه می‌دهند. این‌ها می‌توانند شامل کارت‌های مجاورت، تگ جاسوئیچی، اسکنرهای بیومتریک یا اپ موبایل باشند. روش انتخابی بستگی به سطح امنیت و راحتی مورد نظر مالکان یا مدیران ساختمان دارد.

برای ایجاد یک زیرساخت امنیتی جامع، سیستم‌های تگ اسانسور و در بازکن را می‌توان با سیستم‌های امنیتی موجود مانند دوربین‌های نظارتی، هشدارها یا سیستم‌های مدیریت ساختمان ادغام کرد. این امر امکان کنترل و نظارت متمرکز را فراهم می‌سازد و رویکردی جامع به امنیت ارائه می‌دهد.

این سیستم از قابلیت‌های نظارت و گزارش‌دهی در زمان واقعی برخوردار است. این بدان معنی است که پرسنل امنیتی می‌توانند دسترسی افراد را از راه دور ردیابی و مدیریت کنند. همچنین هشدارهایی را برای هرگونه ورود غیرمجاز دریافت کنند.

عوامل موثر بر هزینه تگ اسانسور و در بازکن

سیستم‌های تگ اسانسور و در بازکن معمولا پایه با قیمت مقرون به صرفه‌تری شروع می‌شوند. زیرا فقط ویژگی‌های ضروری مانند کنترل دسترسی مبتنی بر کارت یا جاسوئیچی را ارائه می‌دهند. این سیستم‌ها برای ساختمان‌های کوچک‌تر، مسکونی یا با حداقل نیازهای امنیتی مناسب هستند.

سیستم‌های تگ اسانسور و در بازکن شبکه‌ای با اتصال چندین آسانسور و ادغام آن‌ها در یک سیستم کنترل متمرکز، عملکرد پیشرفته‌ای دارند. بنابراین هزینه این سیستم‌ها با ویژگی‌های پیشرفته و مقیاس‌پذیری بالا می‌تواند بیشتر از مدل‌های پایه باشد. در ادامه به مهم‌ترین عوامل موثر بر هزینه تگ اسانسور و در بازکن اشاره خواهیم کرد.

1. تعداد واحد آسانسور

تعداد واحدهای آسانسور در یک ساختمان مستقیما بر هزینه این سیستم تاثیر دارد. ساختمان‌های بزرگ‌تر با آسانسورهای متعدد نیاز به نصب گسترده‌تری دارند. امری که هزینه کلی تگ اسانسور و در بازکن را افزایش می‌دهد.

2. سطح امنیت و احراز هویت

سطح امنیت و احراز هویت مورد نیاز نیز بر هزینه‌ها تاثیر می‌گذارد. سیستم‌های پایه و متکی به کارت‌های مجاورت یا جاسوئیچی معمولا مقرون به صرفه‌تر هستند. در حالی که سیستم‌های بیومتریک پیشرفته‌ای هم وجود دارد که از فناوری تشخیص چهره یا اثرانگشت استفاده می‌کنند. این سیستم‌ها مطمئنا قیمت بالاتری خواهند داشت.

3. مقیاس‌پذیری و ارتقا در آینده

توجه به مقیاس‌پذیری و ارتقا در آینده یکی دیگر از عوامل موثر بر هزینه‌ها است. سیستم‌هایی که امکان مقیاس‌پذیری و ادغام آسان با فناوری‌های آینده را دارند، نیاز به سرمایه‌گذاری اولیه بیشتری خواهند داشت. اما در درازمدت می‌توانند با اجتناب از نیاز به جایگزینی کامل سیستم، در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنند.

4. الزامات سفارش

الزامات سفارش هم می‌تواند بر هزینه تگ اسانسور و در بازکن تاثیر بگذارد. تاسیسات پیچیده یا دارای نیازهای منحصر به فرد نسبت به سیستم‌های مدیریت ساختمان مسکونی، ممکن است شامل هزینه‌های اضافی برای ارائه خدمات حرفه‌ای باشد. مثلا می‌توان دسترسی افراد به طبقات مختلف ساختمان را برنامه‌ریزی کرد.

هزینه نصب و نگهداری تگ اسانسور و در بازکن

وقتی نوبت به نصب یک سیستم کنترل دسترسی آسانسور می‌رسد، شما دو گزینه نصب حرفه‌ای یا شخصی را پیش رو دارید. اگر شما یک متخصص تایید شده آسانسور و سیستم‌های امنیتی نیستید، توصیه می‌کنیم این کار را به متخصصان امر بسپارید. آن‌ها ریزه‌کاری‌های سیستم را می‌دانند، بنابراین آسانسور شما به طور تصادفی تبدیل به ماشین زمان نخواهد شد!

الزامات سیم‌کشی و زیرساخت نیز چیزی است که باید در نظر گرفته شود. زیرا باید اطمینان حاصل شود که ساختمان شما به طور مناسب برای مدیریت سیستم مجهز است. یک ساختمان قدیمی‌تر ممکن است به کارهای اضافی مانند سیم‌کشی مجدد یا ارتقای برخی اجزا نیاز داشته باشد. البته نگران نباشید، آن‌قدرها هم که به نظر می‌رسد دلهره‌آور نیست. فقط به این فکر کنید که ساختمان شما به یک تغییر فنی جزیی نیاز دارد.

هنگامی که سیستم کنترل اکسس راه‌اندازی شد، باید نگهداری و پشتیبانی مداوم را هم در نظر بگیرید. کارشناسان ما در خدمت شما هستند تا هر زمان که مشکلی پیش آمد به شما کمک کنند.

ملاحظات اضافی و ویژگی‌های اختیاری

اکنون که به اصول اولیه پرداختیم، بیایید در مورد برخی موارد اضافی و فانتزی صحبت کنیم. برخی از سیستم‌های تگ اسانسور و در بازکن دارای سیستم‌های مدیریت بازدیدکننده هستند. این بدان معنا است که شما می‌توانید بازدیدکنندگان از ساختمان را با تجربه‌ای بی‌نظیر و ایمن تحت تاثیر قرار دهید. آن هم در حالی که می‌دانید که چه کسی می‌آید و می‌رود.

اگر به برنامه موبایل علاقه دارید، گزینه داشتن یک اپ موبایل برای دسترسی و کنترل را دوست خواهید داشت. تصور کنید که بتوانید آسانسور را فقط با یک ضربه روی گوشی هوشمند خود احضار کنید. مثل این است که یک عصای جادویی در جیب خود داشته باشید. به‌علاوه، می‌توانید از راه دور و فقط به افراد خاصی اجازه دسترسی به ساختمان را بدهید.

جمع‌بندی

هزینه تگ اسانسور و در بازکن مطمئنا یک سرمایه‌گذاری است، اما سرمایه‌ای که می‌تواند آرامش خاطر و امنیت را به ساختمان شما اضافه کند. هزینه برای این سیستم به عواملی مانند تعداد واحد آسانسور، سطح امنیت مورد نیاز و ویژگی‌های اضافی مورد نظر بستگی دارد. کاربران باخرید سیستم کنترل اکسس و تگ اسانسور و در بازکن از پردیس سازه می‌توانند با آگاهی از اینکه دارایی و ساکنان ساختمان آن‌ها به‌خوبی محافظت می‌شود، خیالشان راحت باشد.

معرفی و شناخت مشخصات تگ آسانسور و درباز کن

این محصول شکل و شمایلی سوئیچ مانند با رنگ‌های متنوع دارد این نوع طراحی باعث شده تا همچون محصولات قدیمی( کارت‌های دربازکن) شکننده نباشد .

و نگهداری و حمل آن نسبت به دیگر محصولات مشابه قدیمی آسان‌تر باشد ویژگی شاخص تگ آسانسور و درباز کن ، ضد آب بودن است .

که دلیل آن جنس مواد اولیه مرغوب و درجه یک است که برای ساختار آن استفاده شده است برد این نوع تگ حداقل 5 و حداکثر 10 سانتی‌متر است ( یعنی از این فاصله می‌توان در را باز و بسته کرد ) .

درجه کیفی تگ‌ها مانندِ هم نیست معمولاً تگ‌های باکیفیت و برند، گران‌تر از انواع بی‌کیفت همچون تگ‌های چینی، هستند انواع چینی معمولاً برای زمان کوتاهی کارکرد دارند همچنین فاصله بُرد آن‌ها کم است یعنی برای استفاده بایستی آن را به سنسور آسانسور یا در بچسبانید.

راهنمای خرید تگ آسانسور و درباز کن اصل

برای تشخیص تگ ریدر اصل از تقلبی فقط کافی است به آن توجه کنید بر روی تگ‌های باکیفیت و اصلی یک عدد ده رقمی که کاملاً واضح و خوانا است درج شده است .

این در صورتی است که کالاهای چینی و تقلبی فاقد این عدد ده رقمی هستند یا  در صورت درج نیز ناخوانا و غیر قابل تشخیص است پس در هنگام خرید از وجود عدد بر روی تگ مطمئن شوید.

متاسفانه بسیاری از فروشگاه‌ها صرفاً جهت دریافت سود بیشتر در صورتی که مراجعه کننده اگاهی و شناخت کافی نداشته باشد.

تگ بی‌کیفیت و چینی را تحت عنوان جنس درجه یک به مشتری معرفی و می‌فروشند .

پیشنهاد ما برای شما این است که اگر خود شناختی کامل در رابطه با این محصول ندارید .

از فروشگاه‌های اینترنتی و آنلاین معتبر، خرید کنید چرا که علاوه بر صرفه جویی در وقت، می‌توانید محصول مورد نظر خود با درجه کیفی دلخواه و رنگ مورد علاقه را به قیمت تولید در کارخانه( به دلیل حذف واسطه) در محل مشخص شده از طرف خود دریافت کنید.

سؤالات متداول

می‌توانیم از سایت پردیس سازه سفارش خرید تگ آسانسور و درباز کن را داشته باشیم؟

بله این امکان برای کاربران و مخاطبان سایت ساختمانی پردیس سازه فراهم است.

قیمت‌ها به‌روز و جدید هستند؟

بله هر لحظه تغیری در نرخ قیمت‌ها بوجود بیاید نرخ‌ها به‌روزرسانی می‌شوند.

تگ‌های موجود در این فروشگاه کارایی طولانی دارند؟

بستگی به نوع هزینه و نرخی که پرداخت می‌کنید دارد.

جنس‌های اصل و مرغوب گران‌تر از نوع و برندهای بی‌کیفیت هستند.

چگونه تگ آسانسور و درباز کن اصل از تقلبی را تشخیص دهیم؟

همانطور که در متن بالا اشاره کردیم بر روی تگ‌های باکیفیت یک عدد ده رقمی خوانا ثبت شده است.

برای اطلاعات بیشتر و درخواست تماس بگیرید: 09199249598

لطفا به این برگه امتیاز دهید!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۵ رای

انتخاب کنید

شهری /آپارتمان

روستایی/ویلایی

تماس با ما

خدمات/مشاوره

ارسال درخواست خدمات و مشاوره

انتخاب کنید

انتخاب کنید

آپارتمان شهری

طراحی ویلایی

طراحی داخلی

طراحی نما

طراحی محوطه

سه بعدی

مجوزها

مصالح