کابینت سرویس بهداشتی

انواع رو شویی کابین دار

جنس رو شویی های کمد دار اغلب از پی وی سی است. همه ما می دانیم که پی وی سی قابلیت ضد آب بودن دارد. در واقع در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاومت بالایی دارد . پس گزینه مناسبی جهت استفاده در سرویس های بهداشتی است

از ورق های پی وی سی به صورت دو رو در ساخت کابین این مدل از رو شویی های استفاده می شود .نا گفته نماند که قسمت کابین این نوع از رو شویی ها از جنس پی وی سی می باشد و رو شویی کاملا از جنس سنگ است.

در این بخش می خواهیم انواع رو شویی های کابین دار را به شما معرفی نماییم.

  1. کابین های ساده

کابین های ساده یکی از معمولی ترین  ساده ترین کابینت های رو شویی به شما می آیند. این نوع از کابین ها بیش تر برای سرویس بهداشتی ها و حمام ها جهت نگهداری لوازم بهداشتی و شوینده ها استفاده می شود. هم چنین این نوع از کابین ها طرح و الگوی خاصی ندارند .

  • کابین رو شویی کلاسیک

به طور معمول جنس متریال کابین رو شویی کلاسیک از چوب ام دی اف می باشد. طراحی آن بیش تر شباهت به کابینت های ممبران دارد. زیرا این نوع از کابین رو شویی طراحی پیچیده ای دارد و با استفاده از دستگاه پرس وکیوم بر روی چوب، طراحی و روکش شده است.

  • کابین روشویی مدرن

این کابین ها از ماده ای ساخته شده است که سطحی بسیار صاف و براق دارد. در واقع این نوع از کابین ها شرایطی را فراهم می آورد که علاوه بر سادگی، مدرنیته بودن را نیز به سرویس بهداشتی و حمام می دهد.

  • کابین های فانتزی

کابین های فانتزی همان طور که از اسمشان مشخص است، الگو و طراحی خاصی ندارند. معمولا در طراحی و ساخت این نوع از کابین های رو شویی از مواد مختلف استفاده می شود. یکی از مواردی که در طراحی و ساخت این کابین ها حائز اهمیت است، طبایی و ظرافت می باشد.

  • فول ست آیینه و رو شویی

فول ست آیینه و رو شویی یکی از پر طرفدار ترین مدل ها در بازار می باشد. این مدل معمولا نسبت به سایر مدل ها تکمیل تر است و از اجزای مختلفی تشکیل شده است که هر کدام وظیفه ای را بر عهده دارند .

شما جهت انتخاب، تهیه و نصب رو شویی کابین دار می توانید به گروه مهندسی پردیس سازه مراجعه نمایید. در صورت نیاز و مطلع شد نصب رو شویی کابین دار از قیمت این رو شویی ها، می توانید جداول قیمت آن را داخل سایت مشاهده نمایید.

انواع رو شویی

مسلما اگر قصد دارید که از خدمات نصب رو شویی کابین دار استفاده نمایید، باید اطلاعاتی در باره رو شویی نیز داشت ه باشید. تا بتوانید بسته به نیاز و دکوراسیون سرویس بهداشتی یا حمام خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

ما می خواهیم انواع رو شویی را به شم معرفی نماییم.

  1. سینک رو شویی بدون لبه (زیر سنگی)

سینک رو شویی بدون لبه از حمله پر طرفدار ترین سینک های رو شویی است. از ویژگی های این نوع سینک می توان به این اشاره نمود که ظاهر یک دست ، زیبا و نمای ساده ای دارد.

جالب است بدانید که این نوع از سینک های رو شویی تنها بر روی سنگ قابل نصب می باشند .

  • سینک رو شویی لبه دار

سینک رو شویی لبه دار بیش تر برای پیشخوان های چوبی مناسب است . هزینه این نوع از سینک ها ، نسبت به سینک بدون لبه کم تر است. سینک رو شویی لبه دار بیش تر برای دکوراسیون های مینیمال مناسب است.

  • سینک رو شوی کاسه ای

می توان مدرن ترین و جدید ترین سینک های رو شویی را، سینک رو شویی کاسه ای دانست. این نوع از سینک رو شویی این امکنا را به شما می دهد تا با متریال مختلف مانند شیشه، سنگ (گرانیت، کورین، مرمر) و فلز آن را تهیه و مصرف نمایید.

  • سینک رو شویی کابین دار

این نوع از سینک ها بسیار برای محیط های کوچک مناسب می باشند . در واقع سینک بر روی کابین قرار می گیرد و دیگر لوازم مورد نیاز در سرویس بهداشتی در قسمت کابینت یا کابین آن جای می گیرند. در صورتی که شما فضای کوچکی دارید پیشنهاد می دهیم از این نوع از رو شویی اسفاده نمایید و جهت نصب رو شویی کابین دار خود از طریق گروه مهندسی پردیس سازه اقدام نمایید .

لطفا به این برگه امتیاز دهید!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب کنید

شهری /آپارتمان

روستایی/ویلایی

تماس با ما

خدمات/مشاوره

ارسال درخواست خدمات و مشاوره

انتخاب کنید

انتخاب کنید

آپارتمان شهری

طراحی ویلایی

طراحی داخلی

طراحی نما

طراحی محوطه

سه بعدی

مجوزها

مصالح