سفارش طراحی نما

هزینه طراحی نما ،3d MAX و...
طراحی پلان نما از 1000 متر مربع به بالا
5.000 هزار تومان
طراحی پلان نما با نرم افزار
هر متر مربع
18.000 هزار تومان
طراحی پلان نما و 3 بعدی
هر متر مربع
27.000 تومان
طراحی پلان نما ، 3بعدی ،نقشه اجرایی
هر متر مربع
4.700 تومان
نقشه تاسیسات برق
هرمتر مربع
طراحی پلان نما از 100 متر مربع به بالا
12000 هزار تومان
طراحی پلان نما با نرم افزار
هر متر مربع
از 22.000 هزار تومان
طراحی پلان نما و 3 بعدی
هر متر مربع
از 32.000 هزار تومان
طراحی پلان نما ، 3بعدی ،نقشه اجرایی
هر متر مربع
4.700 تومان
نقشه تاسیسات برق
هر متر مربع
طراحی پلان نما زیر 100 متر مربع
37000 هزار تومان
طراحی پلان نما با نرم افزار
هر متر مربع
57000 هزار تومان
طراحی پلان نما و 3 بعدی
هر متر مربع
77000 هزار تومان
طراحی پلان نما ، 3بعدی ،نقشه اجرایی
هر متر مربع
4.700 تومان
نقشه تاسیسات برق
هر متر مربع

در این مطلب سعی داریم تا سفارش طراحی نما را از منظر علمی و تجربی مورد بررسی قرار دهیم.

استعلام هزینه و درخواست طراحی نما و تری دی مکس
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

نوع نما انتخاب کنید
سبک طراحی نما انتخاب کنید
موقعیت نما در موقعیت شهری
درخواست تاییدیه نما از شهرداری دارید؟

اهمیت پروژه در طراحی نما

اغلب پروژه‌های ساخته شده به دست معماران تجربی، در بهترین حالت به بخشی از لایه‌های دیوار بیرونی می‌پردازند و قبل از اجرای پروژه، هیچ ایده‌ای برای اجرای نمای بیرونی ساختمان در ذهن ندارند.

طراحی و اجرای نمای مدرن فرایندی چندلایه است و بستگی به عملکرد پی، از مفاصل و اتصال‌دهنده‌ها گرفته تا انتخاب متریال ترکیبی و لوازم جانبی یک نما دارد.

دیوارها را نمی‌توان تنها بخش یک نمای خارجی دانست و موارد دیگری نظیر بازشوها ، سکوها ، پله‌ها ، ناودان‌ها ، نرده‌ها ، دودکش ، پرده‌ها ، برآمدگی‌های سقف ، نورپردازی ، دکورها ، تراس ، کانکس و غیره نیز وجود دارند.

فهرستی که در بالا ارائه شد می‌تواند بسیار طولانی باشد ، پس به جای «پروژه نما» بهتر است از عبارت «پروژه بیرونی» ساختمان استفاده کنیم ؛ زیرا طراحی و اجرای نما تنها در پرداختن به دیوارهای بیرونی ساختمان خلاصه نمی‌شود.

اغلب مشتریان و کارفرمایان اطلاعاتی در مورد فناوری‌های تکمیل کننده نمای بیرونی ساختمان ندارند و سازندگان بدون پروژه نیز متأسفانه در جزئیات اجرایی نما دست به اشتباه می‌زنند.

شناسایی نقاط ضعف یک نما

هنگام سفارش طراحی نما به شرکت ما ابتدا نمای ساختمان از تمامی جهات مورد بررسی قرار می‌گیرد زیرا که این اقدام به‌خودی‌خود فواید زیادی دارد.

چشم یک طراح نمای با تجربه نقص‌هایی را نشانه می‌گیرند که سازندگان بدون پروژه متوجه آن نشده‌اند و نیاز به اصلاح یا رفع آن‌ها در پایان کار وجود دارد.

مهندس به شما می‌گوید که مثلاً چرا روکش ترک خورده است؟ چرا کاشی‌ها از هم دور شده‌اند؟ چرا قالب روی تیرها قرار گرفته است؟ چرا سرازیر شدن آب باران بر روی نما آن را خراب کرده است؟

شناسایی دلایل ظهور مشکلاتی از این‌ دست که به خراب شدن نما منجر شده‌اند ، کار یک مهندس با تجربه و طراح نمای چیره‌دست محسوب می‌شود زیرا که نمای ساختمان باید به گونه‌ای طراحی شود که علاوه بر زیبایی و تناسب از دوام بسیار بالایی نیز برخوردار باشد.

پس برای مشتریان مهم است که نقاط ضعف را شناسایی کرده و اقداماتی مقدماتی را برای اطمینان از ماندگاری طولانی‌مدت نما انجام دهند.

زمان زیباسازی نما فرا رسیده است

اولین اقدام برای شروع کار این است که نوعی تلفیق بین عوامل مؤثر بر طراحی و اجرای نما به وجود آید؛ به این شکل که سلایق و نظرات مشتری، بودجه پروژه، متریال موردنیاز و زمان در اختیار برای انجام کار در نظر گرفته شوند تا امکان حصول بهترین خروجی برای نمای ساختمان فراهم شود.

واضح است که راه‌حل آماده‌ای برای این کار وجود ندارد زیرا سبک نما زاییده تناسبات و نسبت‌های منحصربه‌فرد هر ساختار است و طبق تجربه ما نمای خانه‌ها در ایران برخلاف کشوهای غربی خیلی با یکدیگر هماهنگ نیستند و الگوهای تمایز بخش از طرفداران بیشتری نسبت به الگوهای هماهنگ‌کننده برخوردارند، بنابراین به یک لباس متحول کننده برای ساختمان نیاز خواهیم داشت.

بدیهی است که یک معمار و طراح نما دانش و تجربه بیشتری نسبت به معماری که چیدمان خانه را انجام می‌دهد در اختیار دارد زیرا او با پیشرفته‌ای بازار فناوری و متریال نما به پیش می‌رود و همین امر به او اجازه می‌دهد تا یک صورتحساب بهینه شده از مصالح مورد نیاز فراهم کند.

برخلاف صنعت ساخت‌وساز در صنعت طراحی مرسوم است که یک تجسم واقع‌گرایانه از طرح پایانی ایجاد شود یعنی نه تنها در آغاز کار یک شکل سه‌بعدی (رندرینگ) از نمای ساختمان به نشان گذاشته می‌شود بلکه شکل نمای پایانی در نور طبیعی نیز محاسبه می‌گردد.

همه این اقدامات فوق‌الذکر موجب می‌شود تا ریسک کار به صفر نزدیک شده و همه امور قبل از اجرای پروژه پیش‌بینی گردند تا از به هدر رفتن منابع جلوگیری به عمل آید.

نمای زیبا باید با دوام هم باشد

اطمینان از ماندگاری نما برای 30 تا 40 سال دومین نیاز مشتریان پس از ظاهری زیبا است؛ بنابراین یک طراحی نمای خوب نه تنها به تصمیم‌های خلاقانه بلکه به تخصص مهندسی نیز بستگی دارد.

اجراهای بیرونی ساختمان همیشه به تخصصی بیشتر از اجراهای داخلی نیاز دارند زیرا یک نمای سنگین تحت تأثیر جاذبه ، خوردگی ، گرمایش و انجماد ، تابش خورشیدی و سایر عوامل زیست‌محیطی قرار می‌گیرد.

مهندس نما دانش‌آموخته این کار است و ساخت نما را بهتر از سرکارگر می‌فهمد زیرا او در انواع اسناد غوطه‌ور می‌شود تا محدودیت‌ها و ضعف‌های اسکلت و پی را بشناسد و نیز متریال و انواع روش‌های نصب آن‌ها را می‌داند ، بعلاوه او ضعف‌های دانش کارگران در کارگاه‌های ساختمانی را می‌بیند و با بررسی پروژه‌های متعدد دارای مشکل، دانش و تجربه زیادی کسب کرده است.

سوالات متداول :

درخواست طراحی و محاسبه هزینه طراحی و نقشه چگونه است؟

شما عزیزان می توانید از دو طریق سفارش طراحی خود را ثبت نمایید :

1 از طریق جدول درخواست طراحی و محاسبه هزینه طراحی

2 از طریق تماس تلفنی با کارشناسان پردیس سازه

جمع‌ بندی

اگر به این نوشته مراجعه کرده‌اید و تا اینجای مطلب را با دقت خوانده‌اید پس مشخص می‌شود که اجرای اصولی یک نما برای شما حائز اهمیت است و نمی‌خواهید این کار را به دست افراد غیرحرفه‌ای (آن‌هایی که تخصصی در امر طراحی و اجرای نما ندارند) بسپارید.

به‌کارگیری دانش نوین و تجربه کارآمد در اجرای پروژه‌های مختلف، اساس و انگیزه ورود ما به عرصه طراحی و اجرای نمای بیرونی ساختمان‌ها بوده است؛ بنابراین پردیس سازه سعی خواهد کرد با استفاده از تمامی ابزارهای موجود به ایجاد بهترین، زیباترین و ماندگارترین نما برای ساختمان شما بپردازد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سفارش طراحی نما با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

در صورتی که به راهنمایی بیشتر در خصوص تعیین هزینه ساخت هر مترمربع نیاز دارید پیشنهاد میکنیم مطلب زیر را مطالعه کنید :

جدول برآورد هزینه ساخت ساختمان مسکونی ویلایی

محاسبه آنلاین هزینه اخذ جواز ساخت ساختمان

محاسبه سود ساخت و ساز با جدول آنلاین

جدول آنلاین محاسبه مبلغ بلاعوض

محاسبه هزینه نقشه کشی آنلاین

طراحی ویلا به سبک مدرن

لطفا به این برگه امتیاز دهید!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۹ رای

انتخاب کنید

شهری /آپارتمان

روستایی/ویلایی

تماس با ما

خدمات/مشاوره

ارسال درخواست خدمات و مشاوره

انتخاب کنید

انتخاب کنید

آپارتمان شهری

طراحی ویلایی

طراحی داخلی

طراحی نما

طراحی محوطه

سه بعدی

مجوزها

مصالح